Sekcija za organizacijsku psihologiju - najava sastanka 28.10.2014.

Sekcija za organizacijsku psihologiju Hrvatskog psihološkog društva poziva svoje članstvo i sve zainteresirane na stručno predavanje psihologinje TANJE PURETE iz RAMIRA na temu "Jesmo li kao psiholozi zadovoljni profesionalnim utjecajem koji imamo u organizaciji i kako ga možemo povećati?"
Predavanje će se održati 28.10.2014. godine (utorak) u 18.00 sati u vijećnici Filozofskog fakulteta u Zagrebu, Ivana Lučića 3.
Članovima HPD-a s uredno podmirenom članarinom za 2014.godinu prisustvovanje predavanju bodovat će se prema Pravilniku za stručno usavršavanje HPK.
__________________________________________________________________________

Svatko od nas organizacijskih psihologa se barem jednom našao u situaciji da je došao do odlične ideje, spoznaje, znanstvene činjenice ili sl. Sigurno ju je već bio vidio kao odlično rješenje nekog konkretnog problema ili općenito u funkciji unapređenja poslovanja. Vjerojatno se jako potrudio pronaći adekvatne teorijske i praktične argumente, oblikovati ih u tablice i grafikone i sve to upakirati u znalačku prezentaciju. I na kraju, kao hladan tuš, suočio se s činjenicom da sav taj trud nije rezultirao željenim učinkom. Odgovorne osobe jednostavno nisu prepoznale vrijednost ideje. S druge strane, svjedoci smo mnogih naših kolega iz drugih struka koji uspijevaju zainteresirati odgovorne za svoje ideje, premda u njihovim prezentacijama nema one stručne argumentacije koju smo mi pomno brusili tijekom našeg školovanja. Takve nas situacije mogu navesti da se osjećamo nepriznato kao struka te da se ograničimo u svom djelovanju, premda znamo da to ni za koga nije dobro. U ovom predavanju će biti govora upravo o tome kako oblikovati ideju da bi ju odgovorne osobe u organizaciji prepoznale kao zanimljivu i korisnu te na temelju nje poduzele konkretne akcije. Na taj način možemo povećati naš utjecaj u organizaciji, što će imati pozitivne posljedice kako za unapređenje poslovanja, tako i za image naše struke koja svakom poslovanju može dati pravu dodanu vrijednost.
Tijekom prezentacije obraditi će se sljedeće teme:
• Zašto ljudi ne mogu odmah prepoznati dobru ideju?
• Koje su karakteristike dobre ideje?
• Kako postaviti kontekst koji će osigurati plodno tlo za prihvaćanje ideje?
• Koja je uloga neverbalne komunikacije u prezentiranju i prihvaćanju ideje?
- Kako što brže prijeći put od ideje do njene realizacije?

TANJA PURETA
Magistrica psihologije, specijalistica organizacijske i industrijske psihologije (Odsjek za psihologiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu), certificirana NLP trenerica i NLP coach (individualno savjetovanje). Ima 8-godišnje radno iskustvo u dvije renomirane međunarodne tvrtke: Pliva d.d. kao Suradnik u marketingu od 1994.-1997. i IBM Hrvatska d.o.o. kao Menadžer za integrirani marketing i komunikacije od 1997.-2002. Nositeljica je brojnih certifikata poslovnih treninga pohađanih u zemlji i inozemstvu (područja organizacije, upravljanja ljudskim resursima, menadžmenta i marketinga). Od 2002. vlasnica je i direktorica poduzeća „Ramiro", koje se bavi pružanjem konzultantskih usluga na području upravljanja ljudskim resursima i organizacijskim razvojem, usavršavanja poslovnih vještina te savjetovanja u unapređenju uspješnosti poslovanja organizacije. Tanja je dobitnica nagrade Primus - Savjetnik godine u kategoriji Ljudski potencijali, edukacija i trening. Članica je Hrvatskog psihološkog društva i doprinijela je radu Sekcije za organizacijsku psihologiju.

natrag na vrh ▲
Sub, 07. 12. 2019 08:35