Suvremena psihologija - novi broj Vol. 20, br. 2, 2017

Suvremena psihologija, novi broj Vol. 20, br. 2, 2017. donosi sljedeće članke:

IZVORNI ZNANSTVENI ČLANCI
ORIGINAL SCIENTIFIC PAPERS

Irena J. Ristić, Miloš Milošević
Neugodni i novi sadržaji u funkciji kreativnosti:
Po čemu se studenti umjetnosti razlikuju od ostalih? 117
DISTURBING AND NEW CONTENT IN THE SERVICE OF CREATIVITY:
WHAT MAKES ART STUDENTS DIFFERENT FROM OTHERS?

Mia Stupin, Tamara Mohorić, Ivana Ilijašić Veršić
Upitnik emocionalne kompetentnosti za djecu (UEK-D)
– Preliminarni rezultati prilagodbe i validacije 137
EMOTIONAL SKILLS AND COMPETENCE QUESTIONNAIRE
FOR CHILDREN (ESCQ-C) – PRELIMINARY ADAPTATION AND
VALIDATION RESULTS

Ana Slišković, Irena Burić, Lucija Bubić
Uloga strategija emocionalnog napora u objašnjenju izgaranja nastavnika 151
THE ROLE OF EMOTIONAL LABOUR STRATEGIES IN
THE EXPLANATION OF TEACHERS’ BURNOUT

Marijana Šuvak-Martinović, Ivona Čarapina Zovko
PROCRASTINATION: RELATIONS WITH MOOD, SELF-EFFICACY,
PERCEIVED CONTROL AND TASK DEMANDS 165
Prokrastinacija: Uloga percipirane kontrole i zahtjeva posla,
samoefikasnosti i afektiviteta

Prilozi iz povijesti psihologije
Kruno Krstić: O rasi i naciji – drugačije 179
KRUNO KRSTIĆ: ON RACE AND NATIONALITY
– AN ALTERNATIVE VIEW

HR-DAZG-239 – Zavod za psihologiju i fiziologiju rada 197
HR-DAZG-239 – BUREAU FOR PROFESSIONAL PSYCHOLOGY
AND PHYSIOLOGY

In memoriam 209
Prikaz knjige 213
Prikaz testa 221
Indeks autora 223
Indeks ključnih riječi 224
Index key words 225

Ugodno čitanje i ugodan ljetni odmor želi vam Hrvatsko psihološko društvo i Naklada Slap!
natrag na vrh ▲
Čet, 25. 04. 2024 23:00