2. studentska ljetna škola HPD-a - uspješno održana u Osijeku

U periodu od 21. do 24. kolovoza 2019. u Osijeku je održana druga Studentska ljetna škola HPD-a. Studentska ljetna škola HPD-a je projekt koji je 2018. godine pokrenut unutar studentske sekcije HPD-a s ciljem umreživanja studenata psihologije i osnaživanja istraživačkog duha te s ciljem jačanja psihologije kao znanosti te njene popularizacije.

Po uzoru na prošlogodišnju Studentsku ljetnu školu HPD-a, cilj ovog projekta bio je izrada istraživanja vezanih za jednu unaprijed određenu krovnu temu te produbiljavanje znanja i kompetencija vezanih uz samu temu.
Za drugu Studentsku ljetnu školu HPD-a bila je odabrana krovna tema Psihologija i digitalni svijet. Orijentirajući se na važnost utjecaja digitalnog svijeta u svakodnevnom funkcioniranju čovjeka, polaznici ljetne škole imali su priliku slušati raznolika predavanjima koja su im nastojala približiti navedenu temu.

Prvi dan ljetne škole Hrvatska psihološka komora polaznicima je istaknula važnost rada komore u svrhu unaprijeđenja psihološke djelatnosti te su se sudionici upoznali s koracima koje je potrebno poduzeti po završetku studija. Isti taj, prvi dan, sudionici su svoje aktivnosti zaključili terapijskom radionicom pod vodstvom dr.sc. Ane Babić Čikeš, koja je kroz pristup KBT-a polaznicima približila kako odnos emocija, misli i ponašanja oblikuje naše gledanje na budućnost.

Drugi dan ljetne škole, sudionici su osim rada na svojim istraživanjima pobliže upoznali kako Internet može biti koristan alat u navigiranju među vlastitim ciljevima, predavanjem Ive Maksimović iz Ramira. Ramiro je ujedno i ovogodišnji sponzor Ljetne škole.
Među ostalim predavanjima sudionici su i pobliže upoznali mjerenje afektivnih stanja putem digitalne tehnologije, predavanjem dr.sc. Valerije Križanić te kako digitalna tehnologija može biti korisna u praćenju razvoja izvršnih funkcija kod djece, predavanjem Sandre Vučković, asistentice.

Predavači na Ljetnoj školi bili su i: Daniela Šincek, Ivana Duvnjak, Iva Maksimović, Damir Marinić.

Osim akademskog programa, sudionicima je bio organiziran i razgled grada Osijeka gdje su sudionici nešto više saznali o Osijeku i barokonom gradu Tvrđi.

Na samoj studentskoj ljetnoj školi, formirano je pet timova koji su odabrali svoje istraživačke teme pomoću kojih će sudionici istražiti utjecaj digitalnog svijeta na funkcioniranje i kvalitetu života osoba različite dobi. Sudionici će svoja istraživanja predstaviti na 27. Godišnjoj konferenciji hrvatskih psihologa.

Dojmovi sudionika:

Za početak bih rekao da je cjelokupno iskustvo Ljetne škole u Osijeku za mene bilo vrlo pozitivno, ugodno i da će mi sigurno ostati u dobrom sjećanju.
Organizacija je bila super, Dino i Ena su odradili vrhunski posao i cijelo vrijeme su brinuli da sve prođe u najboljem mogućem redu. Uz to su uspjeli i biti jako simpatični i dragi te su tako dodatno uljepšali vrijeme naše vrijeme provedeno u Osijeku.

Predavanja su većinom bila zanimljiva. Posebno mi se svidjelo što većina predavača nije njegovala klasičan oblik predavanja, već su poticali uključivanje studenata u raspravu i postavljanje pitanja. Radionice su bile izvrsno osmišljene i provedene, posebno radionica profesora Marinića, za koju vjerujem da se svim polaznicima posebno svidjela. Ukratko, Ljetna škola u Osijeku je prošla jako dobro, postignut je odličan omjer produktivnosti i zabavnog programa, baš onako kako bi, po mom mišljenju, i trebalo biti – Bruno Škovrlj (Hrvatski studiji)

Za mene je sudjelovanje na ljetnoj školi bilo neponovljivo iskustvo te mi je iznimno drago što sam bila dio ovog događaja, koji je okupio predivne mlade i nadobudne ljude, koji su spremni naučiti nešto novo i na ovaj način doprinijeti psihologiji kao struci. Program je bio sadržajno bogat, predavanja su bila zanimljiva, naučila sam dosta toga, ali su mi posebno bile zanimljive radionice profesorice Babić Čikeš te profesora Marinića. Bilo bi super da je radionica takvog tipa bilo još i više! Također, osim vremena provedenog na fakultetu, gdje smo učili i 'upijali' nove informacije, i slobodno vrijeme nam je bilo ispunjeno- razgledom grada Osijeka, posjetom Bizovačkim toplicama itd. što mi je bilo super jer nam je ostavljalo prostora da se malo odmorimo, ali i međusobno zbližimo. Posebne pohvale i zahvale studentima organizatorima Eni i Dinu, koji su se potrudili uljepšati nam vrijeme u Osijeku i koji su stalno bili s nama! Nadam se da će biti još ovakvih događaja gdje mladi mogu pokazati svoju kreativnost i snalažljivost, ali i gdje mogu razviti prijateljstva s kolegama iz cijele Hrvatske. Radujem se konferenciji i predstavljanju našeg rada – Anamarija Šesnić (Odjel za psihologiju u Zadru)

Što se tiče mojih dojmova s ovogodišnje ljetne škole, mogu izraziti samo najpozitovnije stavove! Svaki aspekt me oduševio: od organizacije koja je bila besprijekorna, do samih aktivnosti i ljudi koji su također sudjelovali na samoj školi. Sva predavanja i radionice su bile zanimljive, poučne i na neki način relevantne za temu ovogodišnje škole. Raspored je bio odlično osmišljen, u dobroj su mjeri bile raspoređene službene i slobodne aktivnosti. I organizatori, kao i predavači i ljudi koji su sudjelovali na ljetnoj školi bili su veoma otvoreni i spremni za suradnju te je upravo zbog toga ovo iskustvo bilo zaista posebno.
Moji komentari mogu biti samo pozitivni jer mi je veoma drago što sam sudjelovala i bila dio ovogodišnje ljetne škole HPD-a te ću se u budućnosti, ukoliko će biti organizirani slični događaji, drage volje prijaviti na njih zbog ovih odličnih 4 dana – Anamarija Banjac (Filozofski fakultet Rijeka)

Odlična organizacija, pohvale Dini i Eni te svima uključenima. Smještaj i hrana na visokoj razini, lokacija isto top. Posebna pohvala za voditelja "art-terapijske radionice". Ubuduće ne bi škodilo da ljetna škola traje dan-dva dulje. Sve u svemu lijepo iskustvo i veselim se konferenciji. – Andrija Vrhovnik (Filozofski fakultet Zagreb)

Ena Kantor i Dino Musić, voditelji projekta
natrag na vrh ▲
Uto, 17. 09. 2019 09:00